2012. március 27., kedd

Elválás


Ujfalusi Edit

 Elválás

Kértelek, engedj végre utamra.                         
Kővé dermedt életünk,                                   
holtan feküdt mellettünk,                                 
múltunk  ezernyi szála,                
elpattant egy perc alatt.
Ne menj el! – kiáltottad.                     
Markod pántként szorított.                             
Éreztem húsomba vájó ujjaid.  
Bőrömön kiserkent a vér,              
éreztem nedves melegét,           
torkomból az elakadt levegő,   
izzó lávaként tört elő.
Engedj el! – kiáltottam                          
Kővé vált kötelékünk eltéptem,
abroncsaid megnyíltak előttem,
bőrömről a megalvadt vért,          
lemosták könnyeink.           
Menj! – üvöltötted.                    
Én levegőt kapkodva,     
elindultam utamon, rohanva.           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése