2012. január 10., kedd

Ujfalusi Edit : Sivatagi virág






Én mindig vágytam valakire,
ki felrepít a felhők közé,
fel-fel az égbe jó messzire,
s szerelmét fonja lelkem köré.

Reád találtam egy szép napon,
két meleg kezedbe rejtettél,
boldog voltam nagyon-nagyon.
Mint pihét égbe repítettél.

Meleg kezed el már nem rejtett,
s elkapott a páni’ félelem,
mert alant megláttam énemet,
magányos voltam és védtelen.

Körülöttem az önző világ,
s mint egy sivatagi virág, ott
álltam én. Minden olyan sivár.
Mellettem a nagy csend ordított.

De sajnáltam szegény önmagam,
könnyeimből egy kis patak lett,
a kis patakból egy nagy folyam,
a nagy folyamból sós tenger lett.

S amint ott én álltam egyedül,
énekelni kezdett a csend…
Lelkem pőrén és fedetlenül,
szüntelen téged várt idelent.


2011 december



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése